Ring Intercom - slimme deuropener voor intercomsystemen - batterij - wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Ring Intercom - slimme deuropener voor intercomsystemen - batterij - wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r***************@h********** 16-08-2024

Ring intercom echt een aanrader

In de afgelopen weken en dagen heb ik de ring intercom veel gebruikt. Tijdens de afgelopen periode ben ik er in het algemeen erg tevreden mee geweest, zeker qua werking en makkelijke installatie.

Ten eerste was het uitpakken erg makkelijk en overzichtelijk qua inhoud van de ring intercom. Alles is en was netjes verpakt, ook het belangrijkste, het installeren, was erg makkelijk. De installatie volgen is erg makkelijk gemaakt. Je moet de app installeren google play of app store, dan het is een puur een kwestie van intercom selecteren die jij hebt. Dan aanmelden en dan stap voor stap volgen en installeren wat er afgebeeld staat. Dit is erg overzichtelijk gedaan.

De intercom werkte meteen na het installeren, ik kon via de app de intercom bedienen en daarmee de deur openen, ideal als een postnl etc aanbelt of eventueel familie.

Praten gaat ook makkelijk via de app, video doet het niet bij mij ivm verouderde intercom. Qua design is het ook erg mooi in kleur. Misschien zou het een optie zijn voor meerdere kleuren. Past mooi op de muur, neemt weinig ruimte in beslag. Blin dat ik hem mocht testen in de afgelopen weken. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk installeren

Minpunten

• 1 kleur

Robbie010 14-08-2024

De Ideale Toevoeging

Ik heb de Ring Intercom nu een aantal weken mogen testen en vind het een mooie uitbreiding voor je intercom.
Hij is makkelijk in gebruik de installatie word na het aanmelden bij Ring, stap voor stap in de app uitgelegd en is goed te doen voor een leek.
Verder ziet de Ring intercom en netjes uit met zijn strakke design en hangt hij netjes naast je huidige intercom.
Let wel op of de Ring intercom compatibel is met je huidige intercom.
Eenmaal in gebruik is hij een perfecte uitbreiding voor je woning, zo gemakkelijk om via je telefoon de intercom te bedienen.

Ook kun je mensen toegang geven via de app en hoef je dus niet meer ouderwets sleutel te laten maken om bijvoorbeeld je familie toegang te geven dit kunnen ze dan gewoon zelf doen.
Kortom meer dan het geld waard en een mooie toevoeging tot je woning.

Pluspunten

• Makkelijke installatie

Minpunten

• Letop compatibility

Will038 14-08-2024

Goede intercom

Ik ben super tevreden over deze intercom die ik nu alweer een tijdje test. De intercom werkt naar behoren en is gemakkelijk te installeren en te koppelen aan mijn huidige netwerk en set. De intercom biedt verschillende mogelijkheden via de app waardoor het een fijne toevoeging is. Ook werkt alles gemakkelijk en snel en voelt het apparaat hoogwaardig aan. De kwaliteit is naar behoren enkel de kleur spreekt mij niet aan omdat deze niet bij mijn inrichting past. Super tevreden over deze fijne intercom!

Pluspunten

• kwaliteit
  • mogelijkheden

Minpunten

• kleur